Het kan zijn dat je de camera op jouw LG V30S Thinq start dat er een foutmelding wordt afgebeeld. En als de camera van je LG V30S Thinq niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem uit te zoeken, hebben we besloten de onderstaande stappen te beschrijven opdat de camera van je LG V30S Thinq opnieuw werkt.

We zullen dus zien hoe je moet doen zodra de camera-app op jouw LG V30S Thinq één van de volgende foutmeldingen aanmeldt:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-LG-V30S-Thinq

Wat te doen als de camera van jouw LG V30S Thinq niet meer werkt?

1- Start je LG V30S Thinq opnieuw op

Het eerste wat je moet doen als de LG V30S Thinq-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Ja, soms kan het komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , is een kleine herstart genoeg om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, kunt je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Soms werkt de camera-app niet want deze is dan niet bijgewerkt. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de app al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je LG V30S Thinq

Het probleem zou kunnen komen van het cachegeheugen van de camera-app van de LG V30S Thinq. Om dit te verhelpen, kan het genoeg zijn de cache van de app te wissen. Daarvoor moet je naar het LG V30S Thinq-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. En dan Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app te herstarten.

4- Start de LG V30S Thinq opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de hierbovenstaande stappen heeft gewerkt, wil dit waarschijnlijk zeggen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw LG V30S Thinq in conflict is gekomen met de camera-app. Indien je zou willen weten of dit het geval is, moet je de LG V30S Thinq opnieuw opstarten in de veilige modus. Eenmaal hergestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, betekent dit dat inderdaad een nieuw geïnstalleerde applicatie de boosdoener is. We raden je daarom aan om de meest recente apps te verwijderen en dan te controleren of het probleem opgelost is.