Het kan gebeuren als je de camera op jouw CUBOT Note S start dat er een foutmelding kan worden afgebeeld. En ja als de camera van je CUBOT Note S niet meer werkt, kun je helaas geen foto’s meer maken! Om dit probleem te arrangeren, hebben we bedacht de volgende stappen te beschrijven opdat de camera van je CUBOT Note S weer werkt.

We zullen dus bekijken hoe je moet doen als de camera-app op jouw CUBOT Note S één van de hieronderstaande foutmeldingen laat zien:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-cubot-note-s

Wat te doen als de camera van jouw CUBOT Note S niet meer werkt?

1- Start je CUBOT Note S opnieuw op

Het eerste wat je moet proberen als de CUBOT Note S-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Ja, soms kan het komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , is een kleine herstart voldoende om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, kunt je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Soms doet de camera-app het niet want deze is dan niet geüpdatet. Je kunt dus updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al geüpdatet is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je CUBOT Note S

Ook kan het probleem komen van het cachegeheugen van de camera-app van de CUBOT Note S. Om dit te verhelpen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Om dat te doen, moet je naar het CUBOT Note S-parametermenu/Instellingen gaan. Tik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. En dan Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app opnieuw op te starten.

4- Start de CUBOT Note S opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de voorgaande stappen werkt, zou het kunnen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw CUBOT Note S in conflict is gekomen met de camera-app. Als je wilt weten of dat zo is, moet je de CUBOT Note S opnieuw opstarten in de veilige modus. Eenmaal hergestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan wel werkt, betekent dit dat echt een nieuw geïnstalleerde applicatie de boosdoener is. We raden je daarom aan om de meest recente apps te verwijderen en dan te testen of het probleem opgelost is.