Het kan gebeuren dat jij je Logicom Moov wilt gebruiken en dat het scherm niet meer aan gaat. Het is ontzettend irritant als dit gebeurt, omdat de Logicom Moov nietswaardig is als het scherm niet aangaat. Natuurlijk is dit een probleem dat vrij vlug moet worden opgelost. Maar maak je geen zorgen, het geval dat het Logicom Moov-scherm niet aangaat, betekent niet noodzakelijk dat het te vervangen is. Om je bij te staan te begrijpen wat er aan de hand is en om het scherm te herstellen, hebben we bedacht dit artikel op te schrijven. We zullen als eerste zien wat je moet uitvoeren als het scherm van je Logicom Moov niet meer werkt. En dan zien we welke de oorzaken van het probleem kunnen zijn.

Het-scherm-van-mijn-gaat-niet-meer-aanlogicom-moov

Wat te doen als je Logicom Moov-scherm niet aan gaat

Hieronder staan de fases die we je aanraden te doen om het scherm van je Logicom Moov te herstellen.

Controleer of je Logicom Moov volledig is geladen

Ja, we weten dat het dom lijkt, maar het gebeurt vaak dat dit de reden van het probleem is. We bevelen je aan om te checken of je Logicom Moov goed is geladen. Echt, het gebeurt soms dat een telefoon in één keer wordt ontladen, zonder het te weten. Daarom zelfs als je er zeker van bent dat je Logicom Moov geladen is, voordat je merkte dat het scherm niet meer werkte , moet je het weer laden. Ga naar de volgende stap als het scherm nog steeds niet funtioneert.

Voer een harde reset van Logicom Moov uit

Misschien moet je een harde reset realiseren van je Logicom Moov om het scherm te laten werken. Als je een harde reset wilt realiseren, moet je een van de twee onderstaande fases realiseren:
• Houd de aan / uit-knop lang ingedrukt.
• Houd de aan / uit-knop en de knop Volume omlaag 7 seconden ingedrukt.
Als je dat hebt gedaan, zal het toestel weer opstarten. Je zult hierna kunnen zien of het scherm weer aan gaat of niet. Als dit niet zo is, ga je naar de volgende stap.

Controleer of het het Logicom Moov-scherm is dat niet meer aangaat

Het is belangrijk om te weten of het echt het Logicom Moov-scherm is dat niet meer werkt. Want het is ook denkbaar dat het probleem aan iets anders ligt. Om te controleren of het scherm het niet meer doet, moet je je Logicom Moov weer aanzetten. Bij de herstart, moet je een trilling bemerken, een geluid horen of de LED van Logicom Moov licht op. Als je een van deze drie gevallen opmerkt, toont dit aan dat de Logicom Moov gestart is en dat het scherm inderdaad niet werkt. Als geen van deze situaties de kwestie is, wil dit zeggen dat het probleem niet zozeer van het scherm komt.

Vervang het Logicom Moov-scherm

Ingeval je in de vorige stap hebt kunnen confirmeren dat het Logicom Moov-scherm niet functioneert, betekent dit dat het een hardwareprobleem is. In dergelijk geval is het helaas noodzakelijk om het Logicom Moov-scherm te vervangen. Hiervoor raden wij je aan om naar een gespecialiseerde winkel te gaan.

Wat kunnen de oorzaken zijn dat een Logicom Moov- scherm niet meer aan gaat ?

Er kunnen diverse oorzaken zijn dat het scherm niet meer oplicht. Hieronder zijn sommige mogelijkheden.

Heeft je Logicom Moov water-of vochtschade?

Het gebeurt dikwijls dat dit de reden is van een scherm dat slecht functioneert. Ingeval de Logicom Moov in het water is gevallen of als je laatst in een erg vochtige omgeving bent geweest, kan daar het probleem van komen. Als dat het geval is, kun je trachten je Logicom Moov een beetje te verwarmen met een droger en krachtig op de bovenkant van het scherm te drukken. Dit kan soms het scherm in orde brengen.

Is de Logicom Moov gevallen?

Als je Logicom Moov onlangs gevallen is of als het scherm stuk is, komt daar waarschijnlijk het probleem van. We bevelen je aan naar de winkel te gaan om het scherm te vervangen.

Zijn er andere signalen?

Ingeval je Logicom Moov de laatste tijd rare dingen heeft gedaan, dan kan het een signaal zijn van een probleem met het besturingssysteem (OS). Bijvoorbeeld als je Logicom Moov alleen afgaat, of alleen herstart of allerlei andere rare dingen doet, dan is er ongetwijfeld een probleem met het besturingssysteem. Als dit zo is bevelen wij je aan een Factory Reset uit te voeren.