Het kan zijn dat je de camera op jouw Crosscall TREKKER-X2 start dat er een foutmelding kan worden weergegeven. En ja als de camera van je Crosscall TREKKER-X2 niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem te arrangeren, hebben we bedacht de onderstaande stappen te beschrijven opdat de camera van je Crosscall TREKKER-X2 weer werkt.

We zullen dus bekijken hoe je zou kunnen doen als de camera-app op jouw Crosscall TREKKER-X2 één van de volgende foutmeldingen aanmeldt:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-trekker-x2

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall TREKKER-X2 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall TREKKER-X2 opnieuw op

Wat je als eerste moet proberen als de Crosscall TREKKER-X2-camera niet meer werkt, is het herstarten van de telefoon. Inderdaad, af en toe kan het probleem komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , is een kleine herstart genoeg om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, kunt je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Af en toe werkt de camera-app niet omdat deze niet is bijgewerkt. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall TREKKER-X2

Het probleem zou kunnen komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall TREKKER-X2. Om dit te regelen, kan het genoeg zijn de cache van de applicatie te wissen. Hiervoor moet je naar het Crosscall TREKKER-X2-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en vervolgens op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. En dan Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app te herstarten.

4- Start de Crosscall TREKKER-X2 opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de hierbovenstaande stappen heeft gewerkt, wil dit waarschijnlijk betekenen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Crosscall TREKKER-X2 in conflict is gekomen met de camera-app. Indien je wilt weten of dat zo is, moet je de Crosscall TREKKER-X2 herstarten in de veilige modus. Eén keer opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, wil dat zeggen dat zeker een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Wij recommanderen hiervoor om de recentste apps te deïnstalleren en vervolgens te controleren of het probleem opgelost is.