Het kan zijn dat je de camera op jouw Logicom Moov start dat er een foutmelding wordt afgebeeld. En ja als de camera van je Logicom Moov niet meer werkt, kun je helaas geen foto’s meer maken! Om dit probleem uit te zoeken, hebben we bedacht de onderstaande stappen te beschrijven opdat de camera van je Logicom Moov weer werkt.

We zullen dus bekijken hoe je zou kunnen doen als de camera-app op jouw Logicom Moov één van de hieronderstaande foutmeldingen laat zien:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-logicom-moov

Wat te doen als de camera van jouw Logicom Moov niet meer werkt?

1- Start je Logicom Moov opnieuw op

Het eerste wat je zou moeten proberen als de Logicom Moov-camera niet meer werkt, is het herstarten van de telefoon. Inderdaad, af en toe is het probleem te wijten aan een eenvoudige storing. Als dat zo is , is een kleine herstart voldoende om het probleem op te lossen. Als het dan nog niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Af en toe werkt de camera-app niet omdat deze niet is bijgewerkt. Je kunt dus updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de app al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Logicom Moov

Ook kan het probleem komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Logicom Moov. Om dit op te lossen, kan het voldoende zijn de cache van de app te wissen. Daarvoor moet je naar het Logicom Moov-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en daarna op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer daarna de app opnieuw op te starten.

4- Start de Logicom Moov opnieuw in veilige modus

Als geen van de voorgaande stappen werkt, betekent dit waarschijnlijk dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Logicom Moov in conflict is gekomen met de camera-app. Als je wilt weten of dit het geval is, moet je de Logicom Moov herstarten in de veilige modus. Eenmaal opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, wil dat zeggen dat zeker een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Vandaar dat wij je aanraden om de meest recente apps te verwijderen en dan te controleren of het probleem opgelost is.