Het kan gebeuren als je de camera op jouw Crosscall Trekker-X3 start dat er een foutmelding wordt afgebeeld. En als de camera van je Crosscall Trekker-X3 niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem op te lossen, hebben we bedacht de volgende stappen te beschrijven zodat de camera van je Crosscall Trekker-X3 weer werkt.

We zullen dus zien hoe je moet doen als de camera-app op jouw Crosscall Trekker-X3 één van de volgende foutmeldingen aanmeldt:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-trekker-x3

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall Trekker-X3 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall Trekker-X3 opnieuw op

Het eerste wat je kan doen als de Crosscall Trekker-X3-camera niet meer werkt, is het herstarten van de telefoon. Ja, af en toe kan het probleem komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , volstaat een kleine herstart om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Af en toe werkt de camera-app niet omdat deze niet is bijgewerkt. Je moet dan updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens tik je op Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al bijgewerkt is of nog steeds niet werkt, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall Trekker-X3

Het probleem zou kunnen komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall Trekker-X3. Om dit te regelen, kan het genoeg zijn de cache van de applicatie te wissen. Daarvoor moet je naar het Crosscall Trekker-X3-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en vervolgens op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. En dan Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app te herstarten.

4- Start de Crosscall Trekker-X3 opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de hierbovenstaande stappen werkt, zou het kunnen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Crosscall Trekker-X3 in conflict is met de camera-app. Als je zou willen weten of dit het geval is, moet je de Crosscall Trekker-X3 herstarten in de veilige modus. Eenmaal hergestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan wel werkt, betekent dit dat zeker een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Vandaar dat wij je aanraden om de recentste apps weg te doen en vervolgens te testen of het probleem opgelost is.