Het kan zijn dat je de camera op jouw Crosscall Core-X4 start dat er een foutmelding wordt afgebeeld. En als de camera van je Crosscall Core-X4 niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem op te lossen, hebben we bedacht de onderstaande stappen te beschrijven zodat de camera van je Crosscall Core-X4 opnieuw werkt.

We zullen dus zien wat je moet doen zodra de camera-app op jouw Crosscall Core-X4 één van de hieronderstaande foutmeldingen laat zien:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-core-x4

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall Core-X4 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall Core-X4 opnieuw op

Wat je als eerste kan proberen als de Crosscall Core-X4-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Inderdaad, af en toe kan het komen door een eenvoudige storing. Als dat zo is , is een kleine herstart voldoende om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Misschien werkt de camera-app niet want deze is dan niet bijgewerkt. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall Core-X4

Het probleem kan komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall Core-X4. Om dit te regelen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Daarvoor moet je naar het Crosscall Core-X4-parametermenu/Instellingen gaan. Tik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app te herstarten.

4- Start de Crosscall Core-X4 opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de hierbovenstaande stappen heeft gewerkt, zou het kunnen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Crosscall Core-X4 in conflict is met de camera-app. Indien je wilt weten of dit het geval is, moet je de Crosscall Core-X4 opnieuw opstarten in de veilige modus. Eén keer opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, wil dat zeggen dat echt een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. We raden je daarom aan om de recentste apps te deïnstalleren en dan te controleren of het probleem opgelost is.