Het is wellicht weleens gebeurd dat je de camera op jouw Crosscall Core-M4 start dat er een foutmelding kan worden afgebeeld. En als de camera van je Crosscall Core-M4 niet meer werkt, kun je helaas geen foto’s meer maken! Om dit probleem te arrangeren, hebben we bedacht de volgende stappen te beschrijven opdat de camera van je Crosscall Core-M4 opnieuw werkt.

We zullen dus bekijken hoe je moet doen zodra de camera-app op jouw Crosscall Core-M4 één van de hieronderstaande foutmeldingen laat zien:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-core-m4

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall Core-M4 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall Core-M4 opnieuw op

Het eerste wat je zou moeten proberen als de Crosscall Core-M4-camera niet meer werkt, is het herstarten van de telefoon. Inderdaad, af en toe kan het komen door een eenvoudige storing. Als dat zo is , volstaat een kleine herstart om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, kunt je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Misschien werkt de camera-app niet want deze is dan niet geüpdatet. Je moet dan updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al geüpdatet is of nog steeds niet werkt, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall Core-M4

Ook kan het probleem komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall Core-M4. Om dit te verhelpen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Om dat te doen, moet je naar het Crosscall Core-M4-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en vervolgens op Alle Apps Bekijken of App-info en daarna op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer daarna de app opnieuw op te starten.

4- Start de Crosscall Core-M4 opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de hierbovenstaande stappen heeft gewerkt, wil dit waarschijnlijk zeggen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Crosscall Core-M4 in conflict is gekomen met de camera-app. Als je zou willen weten of dit het geval is, moet je de Crosscall Core-M4 herstarten in de veilige modus. Eenmaal opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan wel werkt, betekent dit dat echt een nieuw geïnstalleerde applicatie de boosdoener is. We raden je daarom aan om de recentste apps weg te doen en vervolgens te testen of het probleem opgelost is.