Het kan zijn dat je de camera op jouw Crosscall ACTION X3 start dat er een foutmelding wordt weergegeven. En als de camera van je Crosscall ACTION X3 niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem op te lossen, hebben we besloten de volgende stappen te beschrijven opdat de camera van je Crosscall ACTION X3 opnieuw werkt.

We zullen dus zien hoe je moet doen zodra de camera-app op jouw Crosscall ACTION X3 één van de hieronderstaande foutmeldingen aanmeldt:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-action-x3

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall ACTION X3 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall ACTION X3 opnieuw op

Wat je als eerste zou moeten proberen als de Crosscall ACTION X3-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Ja, misschien kan het probleem komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , volstaat een kleine herstart om het probleem op te lossen. Als het dan nog niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Af en toe werkt de camera-app niet want deze is dan niet geüpdatet. Je moet dan updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens tik je op Mijn games en apps, dan Updaten. Als de app al geüpdatet is of nog steeds niet werkt, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall ACTION X3

Ook kan het probleem komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall ACTION X3. Om dit te regelen, kan het genoeg zijn de cache van de app te wissen. Hiervoor moet je naar het Crosscall ACTION X3-parametermenu/Instellingen gaan. Tik daar op Apps & meldingen en vervolgens op Alle Apps Bekijken of App-info en daarna op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer daarna de app opnieuw op te starten.

4- Start de Crosscall ACTION X3 opnieuw in veilige modus

Als geen enkel van de voorgaande stappen heeft gewerkt, betekent dit waarschijnlijk dat een recent geïnstalleerde app op jouw Crosscall ACTION X3 in conflict is gekomen met de camera-app. Als je zou willen weten of dit het geval is, moet je de Crosscall ACTION X3 opnieuw opstarten in de veilige modus. Eenmaal opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan wel werkt, wil dat zeggen dat inderdaad een recent geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Wij recommanderen hiervoor om de recentste apps te deïnstalleren en vervolgens te controleren of het probleem opgelost is.