Het kan zijn dat je de camera op jouw Blackview BV9500 Pro start dat er een foutmelding wordt weergegeven. En als de camera van je Blackview BV9500 Pro niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem te arrangeren, hebben we bedacht de onderstaande stappen te beschrijven opdat de camera van je Blackview BV9500 Pro opnieuw werkt.
We zullen dus zien wat je moet doen zodra de camera-app op jouw Blackview BV9500 Pro één van de volgende foutmeldingen aanmeldt:
- Camera neemt op
- Camera-storing
- Camera-app reageert niet
Wat te doen als de camera van jouw Blackview BV9500 Pro niet meer werkt?
1- Start je Blackview BV9500 Pro opnieuw op
Wat je als eerste moet doen als de Blackview BV9500 Pro-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Ja, misschien is het probleem te wijten aan een eenvoudige storing. Als dat gebeurd, volstaat een kleine herstart om het probleem op te lossen. Als het dan nog niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.
2- Update je apps
Misschien doet de camera-app het niet want deze is dan niet bijgewerkt. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.
3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Blackview BV9500 Pro
Het probleem kan komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Blackview BV9500 Pro. Om dit te regelen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Om dat te doen, moet je naar het Blackview BV9500 Pro-parametermenu/Instellingen gaan. Klik daar op Apps & meldingen en vervolgens op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app te herstarten.
4- Start de Blackview BV9500 Pro opnieuw in veilige modus
Als geen van de voorgaande stappen werkt, zou het kunnen dat een recent geïnstalleerde app op jouw Blackview BV9500 Pro in conflict is met de camera-app. Als je wilt weten of dat zo is, moet je de Blackview BV9500 Pro opnieuw opstarten in de veilige modus. Eén keer opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, betekent dit dat inderdaad een recent geïnstalleerde applicatie de schuldige is. We raden je daarom aan om de recentste apps weg te doen en vervolgens te controleren of het probleem opgelost is.