Het kan gebeuren zodra je de camera op jouw ARCHOS Sense 55S start dat er een foutmelding wordt weergegeven. En als de camera van je ARCHOS Sense 55S niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem te arrangeren, hebben we bedacht de volgende stappen te beschrijven zodat de camera van je ARCHOS Sense 55S opnieuw werkt.

We zullen dus zien wat je zou kunnen doen zodra de camera-app op jouw ARCHOS Sense 55S één van de hieronderstaande foutmeldingen laat zien:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-ARCHOS-Sense-55S

Wat te doen als de camera van jouw ARCHOS Sense 55S niet meer werkt?

1- Start je ARCHOS Sense 55S opnieuw op

Wat je als eerste zou moeten doen als de ARCHOS Sense 55S-camera niet meer werkt, is het opnieuw opstarten van de telefoon. Ja, misschien kan het komen door een eenvoudige storing. Als dit zo is , is een kleine herstart voldoende om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, kunt je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Soms doet de camera-app het niet want deze is dan niet geüpdatet. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens naar Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al geüpdatet is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je ARCHOS Sense 55S

Het probleem zou kunnen komen van het cachegeheugen van de camera-app van de ARCHOS Sense 55S. Om dit te regelen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Om dat te doen, moet je naar het ARCHOS Sense 55S-parametermenu/Instellingen gaan. Tik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en daarna op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer daarna de app opnieuw op te starten.

4- Start de ARCHOS Sense 55S opnieuw in veilige modus

Als geen van de hierbovenstaande stappen werkt, betekent dit waarschijnlijk dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw ARCHOS Sense 55S in conflict is gekomen met de camera-app. Als je zou willen weten of dit het geval is, moet je de ARCHOS Sense 55S opnieuw opstarten in de veilige modus. Eenmaal opnieuw opgestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan wel werkt, betekent dit dat zeker een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Wij recommanderen hiervoor om de meest recente apps te verwijderen en dan te testen of het probleem opgelost is.