Het kan gebeuren als je de camera op jouw Crosscall TREKKER-S1 start dat er een foutmelding kan worden afgebeeld. En als de camera van je Crosscall TREKKER-S1 niet meer werkt, zou je helaas geen foto’s meer kunnen maken! Om dit probleem op te lossen, hebben we bedacht de volgende stappen te beschrijven opdat de camera van je Crosscall TREKKER-S1 opnieuw werkt.

We zullen dus zien hoe je moet doen als de camera-app op jouw Crosscall TREKKER-S1 één van de volgende foutmeldingen aanmeldt:

  • Camera neemt op
  • Camera-storing
  • Camera-app reageert niet
camera-werkt-niet-meer-crosscall-trekker-s1

Wat te doen als de camera van jouw Crosscall TREKKER-S1 niet meer werkt?

1- Start je Crosscall TREKKER-S1 opnieuw op

Het eerste wat je zou moeten doen als de Crosscall TREKKER-S1-camera niet meer werkt, is het herstarten van de telefoon. Ja, af en toe is het probleem te wijten aan een eenvoudige storing. Als dit zo is , volstaat een kleine herstart om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet werkt, moet je naar de volgende stap gaan.

2- Update je apps

Misschien doet de camera-app het niet omdat deze niet is bijgewerkt. Je zou kunnen updaten door naar Google Play Store-app te gaan en vervolgens tik je op Mijn games en apps, dan Updaten. Als de applicatie al bijgewerkt is of het nog steeds niet doet, ga dan naar de volgende stap.

3- Wis het cachegeheugen van de camera-app van je Crosscall TREKKER-S1

Ook kan het probleem komen van het cachegeheugen van de camera-app van de Crosscall TREKKER-S1. Om dit te regelen, kan het voldoende zijn de cache van de applicatie te wissen. Hiervoor moet je naar het Crosscall TREKKER-S1-parametermenu/Instellingen gaan. Tik daar op Apps & meldingen en dan op Alle Apps Bekijken of App-info en vervolgens op Camera. Ga dan naar Opslag en Cache wissen. Probeer vervolgens de app opnieuw op te starten.

4- Start de Crosscall TREKKER-S1 opnieuw in veilige modus

Als geen van de voorgaande stappen heeft gewerkt, wil dit waarschijnlijk betekenen dat een nieuw geïnstalleerde app op jouw Crosscall TREKKER-S1 in conflict is met de camera-app. Als je zou willen weten of dit het geval is, moet je de Crosscall TREKKER-S1 herstarten in de veilige modus. Eenmaal hergestart in deze modus, open de camera-app. Als het dan goed werkt, betekent dit dat zeker een nieuw geïnstalleerde applicatie de schuldige is. Wij recommanderen hiervoor om de meest recente apps te verwijderen en dan te testen of het probleem opgelost is.